Kaaroliin

Alla inlägg under november 2011

Av Karolin - 30 november 2011 19:38

Hejsan,
trött som få, eller nae, ljög lite där, rätt många som är trötta nuför tin..
allra mest skoltrötta..

men jag är både skoltrött o fysiskt trött, lyckades träna som attan
i en halvtimma ca. förut ;)
boxade o sparkade på som fän där nere i källarn, o träna römpan lite med,
via 60 lyft sammanlagt med vardera ben (:
så nu snart ska jag käka lite o kaanske kolla engelskan,, prov på fredag..
o provet idag gick la skapligt om jag får säga! (:


juste! ska klippa mig imorrn, skönt som fan säger jag bara!
direkt efter skolan drar jag ner dit, till en fyra då ;)
men aja, hörs!


 
photo taken yesterday.
känner att jag vill numera försöka lägga upp lite
 bilder o klipp osånt ;)



Av Karolin - 29 november 2011 16:45

chaachaa, händer? Känner att jag är lika seg som datorn här..
måste starta med lite so snart med, men har man ork fört? nae.
känner jag att jag måste? ja.
vill ju liksom fixa G på G-provet imorrn :)
nåja, helt okej i skolan idag!
förutom att  jag fick damp på mig själv när jag inte fixade stickningen på
 slöjden.. fick göra om maassa :(
måste ju hitta tid för de nu på fritiden, även om de knappt finns ngn sådan :(
men jaja, imorrn äre sovmorgon, härligt som tusan!
o ska inte skriva längre nu trorja ;) slänger däremot in ett musikklipp :)
pussheii !



nu äre ju så att Selena Gomez sjunger denhär låten, brukar dock aldrig

lyssna på henne, men känner att låten är fan bra ändå ;)

Av Karolin - 28 november 2011 17:58

så sant som sagt, hittade minsann tillbaka till bloggplatsen ;)

 
nåå, vad har hänt sen sist? massa kan man ju säga.
säger förra vecka, träffade frida på torsdan,studiedan,
hade inte träffat henne på tre veckor :o var för övrigt trevligt 
fredag, träffade bollou, macke, adam o fabbe, riktigt trevligt de med!
fredagskvällen stannade bollou hos mig :D gick upp rätt skapligt på lördan,
drog te norrköping på öppet hus, rätt fint där ändå :D
o lördagen så sov jag hos bollou, mitt andrahem ;D
söndagen, igår som även var en snöfri första advent, så bakade vi pepparkakor ;)
göttans! lite lagom snälla nu alltså ;)
idag, dog jag lite, hade box (boxning) på idrotten, känner mig gammal nu 
 med min stela höft :( men de går ju de med 
nu ska man föörsöka o fixa med so:n .. hare fint, puss! 


   
snö skulle väl ändå inte sitta helt fel nu? har ju en viss saknad ändå. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards