Kaaroliin

Alla inlägg under februari 2012

Av Karolin - 27 februari 2012 21:56


Heejsan :)
sitter just nu med honung i facet, bort med alla finnar!
var kvar i borensberg efter skolan slutat till typ halv sex eller nåt :)
var först på uh med joel och fabbe, sedan pizzerian där jag bjöd dom
på käk :) kände mig lite snel där (a'
gick en bit till fabbe, blev upphämtad på vägen, kom hem, körde cs med/mot
 adam, emil & david, och massa randoms ibland då :)
inte kört cs sen juni förra året så kul vare!
fast jag sög lite på de.. sen blev jag bättre o jaa upp o ner..
gick bättre när jag drack cola iaf :D
uhm, jaa, träna sedan, o efteråt duscha jag och nu sitter jag här :)
kort dag imorn så blir kanske o dra in till motala eller lkpg med fabbe,

 måste köpa acnicyl!
nåja, ska sova snart, pussen!


som man har gömt
ja som man har gömt
men jag har inte glömt
hur det är att älska.


Av Karolin - 25 februari 2012 18:23

Hejhej :)
har skaapligt ont i högra fotled samt höfterna/svanskotan :(
vettifan vad de kan bero på.. sittandes för mycket framför datorn..?
lite smått jobbigt iaf.. fick problem när jag skulle ut o springa förut..
kändes som någon slagit hårt på fotleden omgående..
inte det skönaste :)
solade iaf nere vid sjön lite, alltså ansiktet då ;)
var så jäla fint o skönt där !
vackert.
har lovat bollou bild påt ;)
har även gjort kemi idag, inlämningen, har dock tyska, matte och plugg
 till kemiprovet att göra men orkar inte..

ska fixa mig lite snart istället, o dra iväg framåt kvart över åtta :)
hoppas ni får en fin lördag, puss! 


Bilder från en vecka sedan
       
    


Borén 
   

Av Karolin - 24 februari 2012 22:14

hello my mates :)
sitter o chillar lite, kom hem från bbg för en 40 min sen kanske :D
innan dess var jag i lkpg på ikano med flisan ♥  hade kul må jag säga :D
och däremellan så solade jag lite, därav var jag i bbg :)
hittade förresten 2 par örhängen, nån gång i framtiden kommer de säkert
upp någon bild :)
nååja, skulle pluggat idag men naae, orka fan inte :(
ska iaf snart ta o duscha av mig lite snart, sedan äta o hoppa ner i
sängen o sega till film skulle jag tro :)
låter inte helt fel!
imorrn däremot blire nog plugg, o fornåsa på kvällen som sagt :)
hare bra, puss! 


sköön låt, ingen bra video direkt, o orkade inte fixa med foton oså
som vanligt heller (a' 




 In my mind, in my head,

this is where we all came from.

The dreams we had, the love we shared,
this is what we're waiting for.

And this is what I'm waiting for. 


"text i repris"

Av Karolin - 22 februari 2012 20:07

hallååja :)
chillar lite lagom med bollou på msn :)
o musik i högtalarna! fint.
har städat rummet nästan heela dan.. på grund av extrem huvudvärk
 samt förjävlig ryggvärk såå.. då blev de att man drog ut på städandet :)
bytte gardiner, fixade i sängen, bakom datorn o samlade ihop alla sladdar
så dom inte är överallt, likaså vid tv:n, damsög, torkade golv, la undan kläder,
 jaa en jäla massa..

så måste jag äta hela tin med.. tror dock att de är för jag har tråkigt..
nåja, tråkigt inlägg men har en allmänt tråkig dag :)
pratade iaf med fabbe förut, han är ju iväg o kommer hem på lördag,
var ju lördagsmorgon jag snacka med honom senast :)
har ingee mer o säga, blir o träffa bollou imorn, o kanske plugga på kvällen?
fredag får man se vad som händer o lördag blire väl fornåsa o träffa några grabbar :)
hare fint, puss! 


 In my mind, in my head,

this is where we all came from.

The dreams we had, the love we shared,
this is what we're waiting for.

And this is what I'm waiting for. 

Av Karolin - 22 februari 2012 01:31

Hejsan :)
 orkar inte uppdatera om allt som hänt..
men kan ju säga att för en och en halv timme sen var
 det min underbara vän Bollous födelsedag !! 
 drog hem till henne då, köpte nutella, jordgubbar och kondisar (a)
VARSÅGOD BOLLOU 


just nu sitter jag typ fast på skype.. snackar med en gammal vän om man kan
uttrycka det så.. lite mer komplicerat kanske..
försöker reda upp lite grejer till rätta, ungefär.


Det som kommer nu, för er som inte känner mig, behöver inte läsa för ni kanske inte förstår direkt.   

Kände att jag behövde skriva nånstans, så blev här, för vill inte väcka mina 
 underbara vänner.. får prata med dom nån annan gång, då dom är vakna o orkar med :) 

mår iaf inte så toppen.. hållit mig sysselsatt under början av lovet,
men så fort jag kommer hem och sover just hemma, så är jag vaken skitlänge..
tänker en massa o, aa är fan skitjobbigt..

känns som jag blivit helt känslokall.. vet inte vad jag känner längre :(

en viss person har varit borta i en halv vecka, lite mer.. 

helt utan kontakt eller nånting, är van vid o träffa personen varje dag och prata med 
den hur ofta som helst, varje kväll..
men vet inte om jag känner saknad? känner inget.. känner mig förvirrad för jag vet att jag
borde känna saknad.. hataart!!
får hoppas det blir bättre och mina känslor o all skit återgår till det normala när han kommer
tillbaks.. annars vet jag inte.. känner igen allt dehär sen 6-7 månader tillbaka,
vet att det här är annorlunda men min hjärna uppfattar inte de.. vet inte vad den uppfattar.

Av Karolin - 19 februari 2012 15:22

Hejhallå :)
känner att jag inte uppdaterat på ett tag, men varit lite upptagen :)

i fredags sluta vi 20 över 10, kärlek på de!!  
 drog hem te fabbe då, stannade där till tolv på natten :)
var tvungen o dra hem då.. hans familj skulle upp vid 4 eftersom
dom skulle till egypten, där dom alltså är nu då :)
 och igår då, var i motala, handlade hårfärg samt ögonbrynsfärg!
kom hem, sen vidare till bollouu
hon färgade håret på mig, o under tiden färgen verkade så färgade jag
ögonbrynen, såå misslyckat! men första gången så ja..
blev inte skillnad.. :( men håret blev feint! almoost black ;)
nåja, framåt halv sju drog man till elina, var där med lollo, alle, fille,hanna och självklart elina då :)
käkade tacos, glass o goudis, mys!
vid ett drog man hem till bollou där jag stannade till halv tre idag :) 
så har haft det bra alltså!
ska inte skriva mer nu ;) puss! 


 
Tjejorna ! ♥ 

 

Coolingar hela köret!
;)

Av Karolin - 16 februari 2012 21:17

Hejsaan :)
Käkade precis semla.. vilket jag aldrig kommer att göra offentligt.
Går bara inte.. bara om jag vill synas med grädde över hela facet.
Aja, helt okej dag iaf!,, bollou kom te skolan efter o ha varit sjuk ett tag,
 det uppskattades :D  
Kom hem framåt tjugo i fem, käkade o satte mig vid datorn,
drog ner till affären och fick sedan främmat :)
 Under all den tiden hade jag behövt sätta igång med so:n och kemin..
 men blev iaf framåt halv sju jag satte igång :)
Skrev ner lite so som jag kan läsa på sen när jag lägger mig,
 kemin blev inte av.. vet inte hur de blir imorrn men de löser sig!
Ska nog röra på arslet ner till källaren o duscha :)


Jag kommer få en finfin helg, hoppas alla andra får de med, ingen aning
om jag kommer att hålla mig uppdaterad, men jaja,
pussheii!


   
Jag och vad som ska föreställa en wienersemla ;) 
ser lite smått skum ut kanske men orkade bara inte ta 100 foton för o få 1 bra,
if u know what I mean ;) 

Av Karolin - 15 februari 2012 20:43

vet inte exakt när jag skrev inlägg förut?
runt fem trorja.. men aa, har lite halvt tråkigt..
 så blir ett till bara :)
 uhm, jaa sen sist? har kollar lite HK iaf.. o skrivit med lite folk :)
o tränat, sköönt som faen må jag säga, man får en annan energi :)
har käkat o snackat med en på telefon i ca 40 min också, gratis dock,
 som tur är ;) annars skulle räkningen inte va så fin..
 men för övrigt..  ska la lägga mig om en stund, har sovmorgon imorn men 
är skaapligt trött så ja :)
 vi hörs kanske imorn, lär va upptagen med so samt kemi.. :(
men överlever!,
heeiido. 


 Where do we go, nobody knows

Don't ever say you're on your way, down.

Ovido - Quiz & Flashcards