Kaaroliin

Alla inlägg under december 2012

Av Karolin - 22 december 2012 12:36

Hatar att vara tjej ibland kan jag säga.
Mensvärken är olidlig.. Tog värktabletter vid tolv inatt, vaknade halv tre av värk, 
tog då en tablett till, somnade till slut, vaknade ännu en gång vid halv nio 
och fick ta ett par tabletter igen..
Värken återkommer fortfarande och blir yr ibland men bara o bita ihop!
Sånnahära dagar vill man bara vara kille, slippa denna värk o trötthet..
I vilket fall så har jag lov nu, underbart!
Nästan alla julklappar är inhandlade, får se hur man får tag på mammas sista..

är ju trots allt bara 2 dagar kvar :) Som jag har längtat till julafton!
Bor nu även hemma, skönt det med men är rädd för att bli för hemmastadd igen
och inte vilja flytta till lägenheten, för blir då tvångsflyttning för mig då kontraktet redan är skrivet :)
Ska nog slökolla lite tv  och senare sen klä granen, ha det fint puss!

 
Trött men glad!

Av Karolin - 16 december 2012 13:13

Hejsaan :)

Som rubriken säger, längesen jag uppdaterade, men blir aldrig av på internatet..
För övrigt är det tredje advent :) Ska även flytta hem tv, bänk och lite grejer idag från 
Vadstena :) Hur ska jag kunna klara mig utan tv om kvällarna i fyra dagar ?!
Nååja, ska bli skönt o flytta hem ett tag! :) Ännu skönare med jullov på torsdag!
I fredags träffade jag bästa Bollou :D Hon klippte o färgade mitt hår, duttig är du!
Åt även pizza o hade de allmänt bra 
 Igår tog jag det lugnt & vilade, umgicks samt kollade film med familjen,
mysigt och välbehövt! Likaså idag :)
Nåja, ska väl snart käka o dra till vadstena nån gång, ha en fin tredje advent gott folk!


"-När vi sover, lever vi i en värld helt av vår egen."

Ovido - Quiz & Flashcards