Kaaroliin

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Vill slippa denna värk och trötthet..

Av Karolin - 22 december 2012 12:36

Hatar att vara tjej ibland kan jag säga.
Mensvärken är olidlig.. Tog värktabletter vid tolv inatt, vaknade halv tre av värk, 
tog då en tablett till, somnade till slut, vaknade ännu en gång vid halv nio 
och fick ta ett par tabletter igen..
Värken återkommer fortfarande och blir yr ibland men bara o bita ihop!
Sånnahära dagar vill man bara vara kille, slippa denna värk o trötthet..
I vilket fall så har jag lov nu, underbart!
Nästan alla julklappar är inhandlade, får se hur man får tag på mammas sista..

är ju trots allt bara 2 dagar kvar :) Som jag har längtat till julafton!
Bor nu även hemma, skönt det med men är rädd för att bli för hemmastadd igen
och inte vilja flytta till lägenheten, för blir då tvångsflyttning för mig då kontraktet redan är skrivet :)
Ska nog slökolla lite tv  och senare sen klä granen, ha det fint puss!

 
Trött men glad!

 
 
Ingen bild

bolloou

12 januari 2013 18:21

du borde börja blogga mer din bajs! speciellt sen när du flyttar :*****

Karolin

18 mars 2013 18:05

hihi upps :****

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin - 31 mars 2013 20:12

Hallåja och gla' påsk! Har varit hemma nu i tre-fyra dagar, rätt skönt o träffa familjen :) Träffa även min kära kusin idag, Lisa kom förbi med så vi tog en bullfika :) Sen senare kom Linas föräldrar så blev ännu mera bullfika :) Göddigt! Nu är jag h...

Av Karolin - 26 mars 2013 18:23

Hej! Effer helgens bravader är jag skapligt slut! En del av släkten har besökt mig här i vadstena för att fira mig, tackar så hjärtligt för presenterna :* Har även lärt mig efter helgen att hur gullig en kille än är och hur mycket folk än säger att h...

Av Karolin - 17 mars 2013 17:06

Hej väldigt längesen jag uppdaterade mig här! Har inte intresserat mig att blogga :) Sen sist? Aa allt för mycket har hänt, mycket dåligt men ska ta upp en del bra :) Har nämligen flyttat till lägenhet med min bästavän Jonte, vi har bott där i över e...

Av Karolin - 16 december 2012 13:13

Hejsaan :) Som rubriken säger, längesen jag uppdaterade, men blir aldrig av på internatet..För övrigt är det tredje advent :) Ska även flytta hem tv, bänk och lite grejer idag från Vadstena :) Hur ska jag kunna klara mig utan tv om kvällarna i fyra...

Av Karolin - 11 november 2012 10:41

HejsaanHar inte skrivit på ca. en och en halv vecka nuu..Äger verkligen på uppdatering.Just nu lyssnar jag på musik, njuter av de sista timmarna jag kommervara hemma, och pappi har även farsdag vilket jag glömt..Men har köpt tre trisslotter till hono...

Ovido - Quiz & Flashcards