Kaaroliin

Alla inlägg under mars 2013

Av Karolin - 31 mars 2013 20:12

Hallåja och gla' påsk! Har varit hemma nu i tre-fyra dagar, rätt skönt o träffa familjen :) Träffa även min kära kusin idag, Lisa kom förbi med så vi tog en bullfika :) Sen senare kom Linas föräldrar så blev ännu mera bullfika :) Göddigt! Nu är jag hemma igen och får se vad kvällen har att bjuda på :) Ha det bäst puss!

Tog en promenad med mammi och pappi igår, fina utsikten man hade på sjön Borén!

Av Karolin - 26 mars 2013 18:23

Hej! Effer helgens bravader är jag skapligt slut! En del av släkten har besökt mig här i vadstena för att fira mig, tackar så hjärtligt för presenterna :* Har även lärt mig efter helgen att hur gullig en kille än är och hur mycket folk än säger att han är det så behöver det verkligen inte betyda det.. i alla fall inte dom jag stött på. Så ska ta det lugnt med pojkar nu, faller för lätt och för fel. Så imorgon är jag bjuden till Gina Tricot på fashion night! Blir att använda shopping som psykologi nu eller vad man brukar säga, förhoppningsvis hitta lite fint! Ha det bäst, puss!

Av Karolin - 17 mars 2013 17:06

Hej väldigt längesen jag uppdaterade mig här! Har inte intresserat mig att blogga :) Sen sist? Aa allt för mycket har hänt, mycket dåligt men ska ta upp en del bra :) Har nämligen flyttat till lägenhet med min bästavän Jonte, vi har bott där i över en månad, snart två :) Trivs som fisken i vattnet! Har umgåtts med mina fina vänner och släktingar från tid till tid <3 Fyllde även 17 år i fredags, bara ett år kvar till myndig! Hmm, ligger för tillfället i soffan hemma och ska ikväll åka in till Vadstena, till lägenheten :) Har inte så mycket att säga, eller egentligen har jag det men orkar inte skriva allt, puuss

bilderna visar snuttar av året än så länge

Skapa flashcards