Kaaroliin

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Karolin - 23 januari 2012 14:13

Heejhåå :D är på finfint humör efter att bollou ringde för en fem-tio min. sen :D
 hon hade lite grejer o berätta, blev lite smått glad sådär ;) vill dock inte berätta vad, private :p 
men för övrigt, mådde skit i skolan förut.. yr o skakig som fan :( 
tror något fattades i kroppen.. en halvtimme tidigare eller så så drog fabbe hem, 
o eftersom min buss inte passa så drog jag hem till honom i två timmar sen tog jag 520 hem :)
sen dess har jag bytt om, druckit blåbärssoppa, kollat tv o ätit natursnacks ;)
 nu ska jag snart sätta igång med so:n :) som egeentligen skulle varit inne i fredags.. (a'
hade förresten en fiiin helg, älskarn 
men jaa, hare bra alla, puss !



 
O hon springer med tindrande ögon

hon springer på taniga ben
för hon vet att det är sant, det som pappa har sagt
att finns det liv är det aldrig för sent



Ovido - Quiz & Flashcards