Kaaroliin

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Karolin - 30 oktober 2012 11:40

Hejhej, ett tag sen jag skrev.. jag vet :/

Mitt lov änsålänge :
Bio på fredan med bästa bollou, blev paranormal activity 4 ;)
lördagen träffade jag gamla tjejgänget, mycket trevligt! :)
I söndags åkte jag till Frida för hon fyllde så firade henne, sov även där :)
Kom hem igår runt halv två, kollade film med både bror och mamma :)
På kvällen blev det lite beslutsångest om jag skulle träffa lina, dra till alle eller lkpg,
såå bestämde mig för att träffa den jag lova först, vilket var lina :)
Hon plockade upp mig runt sju-halv åtta så drog vi in till Motala, käka Mc,
cruisa, träffade linas kompis Rasmus o åkte hem till honom för o kolla 3 filmer :)
Kom hem vid halv fyra på natten :)
Hade riktigt trevligt! Ett tag sen man träffade kusinen :)
Nu myser jag med missen o bara tar det lugnt, ha det bra puss! 


 
Min älskling

Ovido - Quiz & Flashcards