Kaaroliin

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Karolin - 11 november 2012 10:41

Hejsaan
Har inte skrivit på ca. en och en halv vecka nuu..
Äger verkligen på uppdatering.
Just nu lyssnar jag på musik, njuter av de sista timmarna jag kommer
vara hemma, och pappi har även farsdag vilket jag glömt..
Men har köpt tre trisslotter till honom som vi ska ge när bror min vaknar :)


Sen sist har jag träffat några från förra klassen under lovet, varit på ishockey,
haft en någorlunda normal skolvecka där jag dock har haft humörsvängningar 
och varit mycket känslig.
Saknat mina vänner, kännt mig tom och vilsen, osäker, ensam osv.
Samtidigt har jag mått dåligt fysiskt, kom fram till att jag möjligtvis haft 
ångest över allt det där, och om flytten och vissa människor.
Såå ja, jag har varit väldigt nere men det är borta nu!

I fredags var jag hos Alli med Ebbi, hade det riktigt mysigt, kändes som gamla tider!
Igår fikade jag på stan med Lina, hämtade upp en sopsäck kläder

och skulle egentligen senare åkt till Tjällmo men var hos Lina som bjöd på en del cider istället, 
vilket jag behövde! Sen drog hon vidare till Lkpg och jag hem :)
Ha det fint, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards