Kaaroliin

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Karolin - 6 mars 2012 20:57

såå seg på o uppdatera :(

men har haft fullt upp!
drog te fabbe i söndags, gjorde även lite matte, samt pluggade tyska..
hade tyskaprov på måndagen, helt plain old dag, fast riktigt rolig ändå!
pluggade även lite engelska eftersom de var engelskaprov idag,
gick kanske skapligt, ingen aning :)
uhm, borde plugga matte ikväll, men vet ni vad?
helt jävla död o kan knappt gå för har antagligen sträckt både låren så
skippar de! matteprov imorn, wohoo!
ae men ska va lite dum av mig.. ska skippa skolan imorn :(
orkar seriöst inte, dels som sagt helt jävla död för alla prov o stress, o ont i huvet från och till..
börjar känna av förkylning dessutom :( svullna ögon ännu en gång, samt bihålor eller vare är..
så jaa, jag skippart imorn, på kvällen/eftermiddagen blire stan i lkpg iaf,
o teater med 9:an eftersom de är obligatoriskt..
ni undrar ju säkert hur jag kan orka stan eftersom jag inte orkar skolan, men har dock vilat
ut ordeentligt då ;)
nåja, hare fint puss !

 en evig lycka som gjorde
mig 
 till hon jag är idag. 

 hur kan din lilla kropp 
 bära ett så stort hjärta? 

Ovido - Quiz & Flashcards