Kaaroliin

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Karolin - 23 juli 2012 22:30

Heejsan :)
Uppdaterar bra känner jag ;)
Kan iaf meddela att det inte hänt så mycket sen jag var i stockholm :)
Antagligen därför jag inte skrivit nåt här för mina dagar har 
varit ointressanta :)
Knappt varit med några eller så, vädret har sugit så har inte direkt 

haft nån ork o göra nåt o nästan alla är/har varit iväg eller jobbar med så..
Även varit trött på vissa människor som beter sig barnsligt eller bara allmänt jobbiga.
Nåja, idag har jag chillat pung som alla dagar!
Kollat tv, städat ur hamsterburen för att säljan, tvättat av elskotern för säljning också,
kollat film, svullat :) Ska väl snart köra cs med Rickeeey trorja :)
Har inte mycket mer o säga ;) puss!


Bilresan till Stockholm,
o jag ser ut som en liten pojki 
 
standard ;*
 
Nervösa tjejer vid fritt fall ;)
   
Skrattkammaren om jag minns rätt !
Haha duckfacen på bara!
   
NORLIE & KKV 

Alexander Ryback! :)
   
Några från Diggiloo-gänget, Markoolio, Charlotte Perelli, Lotta och någon mer ;)
 
Måns och Loreen !
 
Fridis vid Borén i torsdags! 
 

Ovido - Quiz & Flashcards