Kaaroliin

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Karolin - 23 september 2012 11:34

Sist jag uppdaterade var för ett par veckor sen.. Blir så för man orkar inte efter skolan eller så glömmer man :/

Plus att internet är för j**la dåligt internet där.. Man kopplas ifrån hela tin, iaf jag..
Nåja det var ju nollningsvecka för en vecka sen, snacka om att bli helt slutkörd!
Måndag - fest, tisdag likaså och jaa onsdag med..
Men drack bara på måndagen där :)
Och torsdan var det nollningsfest, man mådde som man förtjänade på fredagen då det var skola med!
Bollou färgade mitt hår med under helgen, supernöjd! :D


Den här veckan som har varit var väl helt okej! 
Förutom att man blir trött på vissa människor.. 
Blir så trött på allt tänkande också.. bla. att jag säkert kommer att få flytta pga. att

jag blev nekad med inackorderingsbidraget.. Känner mig lätt förvirrad.. 
Vill inte flytta, känner mig hemma där nu, och har skaffat närmre vänner där med..
Kommer att sakna att bo med dom. Hade varit annat om jag flytta för jag ville.

I fredags var det fest i Vadstena, så mådde även då som jag förtjänade igår..
Så umgicks med mamma o pappa, kollade film, myste och jag bakade också :)
Idag ska jag till Fridis :D fika oså, ser fram emot de! 
Ha det fint, puss!

 

Haha lite sent upplagd kanske men en halvt konstig bild på mitt rum i Vadstena! 
Rummet ser en aningens annorlunda ut men nu men grunden iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards