Kaaroliin

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

plugghäst, men gör ändå livet till en fest

Av Karolin - 18 januari 2012 15:04

Hejsan, kör på en snabb update !
 såg nu att jag inte bloggat sen söndag :o woopsie..
 men de är fullt upp i skolan, halkar efter o måste jobba som faen!
 så nu snart ska jag sätta igång med so:n :)
måste göra klart allt idag så jag kan renskriva imorrn :)
ska klara detta !
för övrigt : måndag, en okej dag, vad jag minns? väldigt trött o seg dock..
tisdag: uhm samma som måndag..?
och idag har jag haft de fiint :) fått mina garv fast inte lika mycket som vanligt..
måste ändras !
o i helgen blire fullt upp :o
fredag antar jag att jag ska va med några? inget vi bestämt helt ään,
o lördag : stan, hitta presenter, sedan på kvällen blire o dra te en finis.. ;)
fira lite o umgås allmänt sådär antar jag, pizzakäk ♥


på tal om inget.. så tror jag fan jag ska skaffa p-piller
hörde precis på nyheterna att de minskar mensvärken, kan behövas,
 för förra veckan va sjuk !
usch så dåligt man mådde.. men jaa, måste sätta igång lite, sedan äta sen fortsätta :)
puss ! 



INTE SÅ TAGG TJEJ.   

 
 
Elina

Elina

24 januari 2012 17:49

hahah! söt tjej där, SO:n går nog skit bra ;) bara plugga till det, men seriöst känner verkligen för en fredag kväll,så tagg! ses <3

http://www.liveturettnotskal.blogg.se

Karolin

25 januari 2012 19:55

haha du är! mjo, de gick ;) tror nog de skulle bli nice! kanske nu i helgen, typ fixa med lite tacos o snacka lite skit :D tror speciellt du skulle behöva de nu känns de som ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin - 31 mars 2013 20:12

Hallåja och gla' påsk! Har varit hemma nu i tre-fyra dagar, rätt skönt o träffa familjen :) Träffa även min kära kusin idag, Lisa kom förbi med så vi tog en bullfika :) Sen senare kom Linas föräldrar så blev ännu mera bullfika :) Göddigt! Nu är jag h...

Av Karolin - 26 mars 2013 18:23

Hej! Effer helgens bravader är jag skapligt slut! En del av släkten har besökt mig här i vadstena för att fira mig, tackar så hjärtligt för presenterna :* Har även lärt mig efter helgen att hur gullig en kille än är och hur mycket folk än säger att h...

Av Karolin - 17 mars 2013 17:06

Hej väldigt längesen jag uppdaterade mig här! Har inte intresserat mig att blogga :) Sen sist? Aa allt för mycket har hänt, mycket dåligt men ska ta upp en del bra :) Har nämligen flyttat till lägenhet med min bästavän Jonte, vi har bott där i över e...

Av Karolin - 22 december 2012 12:36


Hatar att vara tjej ibland kan jag säga.Mensvärken är olidlig.. Tog värktabletter vid tolv inatt, vaknade halv tre av värk, tog då en tablett till, somnade till slut, vaknade ännu en gång vid halv nio och fick ta ett par tabletter igen..Värken återko...

Av Karolin - 16 december 2012 13:13

Hejsaan :) Som rubriken säger, längesen jag uppdaterade, men blir aldrig av på internatet..För övrigt är det tredje advent :) Ska även flytta hem tv, bänk och lite grejer idag från Vadstena :) Hur ska jag kunna klara mig utan tv om kvällarna i fyra...

Ovido - Quiz & Flashcards