Kaaroliin

Alla inlägg under januari 2012

Av Karolin - 11 januari 2012 19:16

Hejhallå :)
Haft en bra dag idag !
missade igår o skriva att jag var hos tandläkarn.. allt fint där minsann !
härligt :)
iaf, åter till idag, helt vanlig skoldag, sovmorgon, vanliga lektioner, fast jaa..
 som resten av denhär våren så kommer vi ju att gå i baracker, de som skiljer sig från de "vanliga".
för övrigt, börjar vänja mig liite smått med barackerna.. tar sin tid dock..
kom hem vid en tjugo i tre, chilla, åt mat, sen tillbringat resten av dagen/kvällen med bror :)
kollat southpark o snackat lite granna, alltid trevligt !
kollat lite inför gymnasieval, tror jag är pretty damn sure om Hotell/turism-programmet :)
ska nog ta ett snack med min kusin som går de programmet!
nu snart ska jag käka o kolla ngn film, lagom chill :)
 hare fint, puss!


 


såå liten, blond o kort hår ! 
jorå, måste nog varit sexan dedär, eller?
shit the same ;)
 

Av Karolin - 10 januari 2012 21:47

Heeii, en helt okej första dag, kul o träffaalla tjejor !
orkar inte skiva något direkt.. trött o vill snart sova ;)
 skriver säkert något imorrn !  
puss ! 

Av Karolin - 9 januari 2012 20:32

håhå, lite halvt seg nu på kvällen :)
sitter just nu o måålar naglarna :)
 haha fixade med chokladmousse här hemma förut med bollou ;)
lite rinnig men för övrigt god smak, vi äger fan på mat o efterrätter !
 sen hon åkte hem har jag städat undan i sängen, sytt knät på mina tights
 som jag vurpa på moppen med i höstas..
ätit nyttig kvälls"mat" som innhöll en avokado, mörkt bröd o mjölk,
vill försööka va lite nyttig iaf ;)
har även duschat, haft ansiktsmask och hemmagjord hårinpackning :) 
känner mig lite duktig som varit så effektiv eller vad de heter ;)
har tränat lite grann med ! pumpa rumpan till sommaren ;)
aae men haft en bra studiedag ändå :) va ute o gick med katten o bollou med ;)
sprang en aning, katten har sina dampstunder..


hörs väl imorrn, puss!


     
gammal bild från typ september, 
men saknar den chilla skoldagen lite grann 

Av Karolin - 9 januari 2012 11:50

Hejsan :)
sitter här o är sugen som ett as på godis o allt möjligt ! sjukt jobbigt :(
Väntar iaf på bolloou som ska komma om en stund, vi ska plugga galäät med so,
samt jag med slöjd ;)  får se hur de går !
de är ju trotsallt studiedag idag, så lite logiskt iaf ;)
igår sega jag som bara deen.. o gick o la mig en halv elva eller nåt,
 somna kanske halv ett, ett :)
gick upp vid halv nio fast vakna en timme innan men tryckte på snooze ett antal ggr ;)
hoppas ni för övrigt får en fin dag!
puss 



skönt låt ! 

Av Karolin - 8 januari 2012 17:25

Hejsan :)
kände att de var ett tag sen nu.. förra året liksom :)
så satte mig o fixade header, ny färg, ändrade bilden, och har lite ångest nu för de..
 skulle ju stickat massa idag men jaa.. de liksom glömdes bort lite..

är inte så tagg inför skolan på tisdag.. gå i baracker dessutom bara för renoveringen av skolan..
 men ska göra mitt bästa utav sista terminen i nian! 
orkar inte berätta om hela slutet av 2011 och början av 2012,.. men den har varit bra iaf :)


igår så träffade man iaf Frida en snabbsväng på mc, sen drog man vidare te fornåsa :)
träffade grabbarna, macke, fabbe, adam o simon g, treevlans :)
spelade lite Cod o mw2, var dock inte så bra eftersom jag är nybörjare både på
spelen och på ps3 ;)
 nu snart blire iaf film o kanske ansiktsmask innan, hemgjord, får se om den gör susen :)
hare fint puss ! 
 

 

japp, de ni ser är en trött och osminkad tjej som njuuter av lite nougathjärtan 
färgade håret med förresten, on new years evee :)

Ovido - Quiz & Flashcards