Kaaroliin

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Ain't no sunshine when he's gone

Av Karolin - 27 mars 2012 20:31

Hejsan :)
Känner att de var ett tag sen här ja.. men har inte orkat bara.. 
kan inte direkt uppdatera allt som hänt sen förra inlägget, skulle inte
va så kul att varken skriva o läsa direkt :)
men nåja, kan säga från helgen, mådde lite halvt dåligt då och då..
på fredagen var man med underbara vänner iaf!
på lördagen var jag forever alone o ledsen.. så drog till underbara Frida som
fick ännu en gång lyssna på mina problem.. likaså mina andra fina vänner..    
hade mysigt iaf så tack för helgen alla som involvera den!  
 
Igår - vanlig dag typ? Drog hem till fabbe både idag och igår iaf.. 
han får minsann stå ut med mig en hel del denna vecka! men han har säkert
inget emot, så jajaa :)
uhm, idag däremot så så vare talangjakt i skolan så fick sluta tidigare med! :)
Imorn stannar jag hemma för mår intee bra.. missar ännu ett prov.. äger på att missa prov..
Nåja, vill vila upp mig till Stockholm med nian på torsdag! :)
På fredag får vi ledigt och jaa.. kan nog räkna med en mysig helg med!
Ha det fint, puss ! 

 
 
Frida

Frida

28 mars 2012 19:11

Jaa, jag får då alltid lyssna på dina problem ;) Haha, skämt åsido, du vet att du alltid kan prata med mig, när som helst! :) <3

Ha det så roligt i Stockholm imorgon också! :)

http://friidaas.wordpress.com

Karolin

4 april 2012 17:04

Haha jaa så jobbigt för dig.. ;) nae men tack Fridis, du vet ju att du kan snacka med mig närsom också! ♥

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin - 31 mars 2013 20:12

Hallåja och gla' påsk! Har varit hemma nu i tre-fyra dagar, rätt skönt o träffa familjen :) Träffa även min kära kusin idag, Lisa kom förbi med så vi tog en bullfika :) Sen senare kom Linas föräldrar så blev ännu mera bullfika :) Göddigt! Nu är jag h...

Av Karolin - 26 mars 2013 18:23

Hej! Effer helgens bravader är jag skapligt slut! En del av släkten har besökt mig här i vadstena för att fira mig, tackar så hjärtligt för presenterna :* Har även lärt mig efter helgen att hur gullig en kille än är och hur mycket folk än säger att h...

Av Karolin - 17 mars 2013 17:06

Hej väldigt längesen jag uppdaterade mig här! Har inte intresserat mig att blogga :) Sen sist? Aa allt för mycket har hänt, mycket dåligt men ska ta upp en del bra :) Har nämligen flyttat till lägenhet med min bästavän Jonte, vi har bott där i över e...

Av Karolin - 22 december 2012 12:36


Hatar att vara tjej ibland kan jag säga.Mensvärken är olidlig.. Tog värktabletter vid tolv inatt, vaknade halv tre av värk, tog då en tablett till, somnade till slut, vaknade ännu en gång vid halv nio och fick ta ett par tabletter igen..Värken återko...

Av Karolin - 16 december 2012 13:13

Hejsaan :) Som rubriken säger, längesen jag uppdaterade, men blir aldrig av på internatet..För övrigt är det tredje advent :) Ska även flytta hem tv, bänk och lite grejer idag från Vadstena :) Hur ska jag kunna klara mig utan tv om kvällarna i fyra...

Ovido - Quiz & Flashcards