Kaaroliin

Alla inlägg under juli 2012

Av Karolin - 9 juli 2012 18:10

Tjennaa :)
Hänt lite saker sen sist, blev ingen tältning i fredags,
skönt om jag ska va ärlig, ingen tältmänniska! 
utan var med Alli, Fabbe, Ludde o Henke :)
Hade det skapligt! I lördags kväll drog jag till fornåsa o sov hos Macke med
Simon :) Kände att de behövdes istället för o va själv :) 
Ooch igår tog de slut mellan mig o Fabbe efter lite mer än ett halvårs förhållande.
Mådde någorlunda bra då de hände, sen blevre värre på kvällen o i morse vakna jag 
klockan sex o tjöt lite granna.. men nu känner jag ingenting i stort sätt!
Skönt som tusan, vi hade ju lite problem innan o massa så jaa, lika bra så :)
Idag drog jag till stan o fixade p-piller med Fridis, skönt o träffa henne med!
Blev fika också :) Ikväll kommer bästa Bollou och Alli för en dag i huvudstaden imorn!
Ha det fint, puss!


Åh, älskar bara den här låten, blir alltid sjukt taggad o glad! 

Av Karolin - 4 juli 2012 20:46

Tjatjaaa !
Har suttit så länge och letat efter musik till fredag så mitt arlse börjat domna av!
Känns lite lagom bra.. 
Nåja, för övrigt har jag solat en hel del idag :) Och jaa, imorn ska man träffa Frida :)
Ta en fika på stan sådär :D Måste bara kolla efter en sak på stan med!
På fredag blire väl tältning med ett härligt gäng vid en konstgjord sjö utanför skänninge :)
Såå det är tills dess jag fixat massa festmusik om man säger så :)
tänkte ladda upp lite bilder sådär som jag lovat nån gång ;) 
Ha det fint, puss!


Förresten! Taggar stockholm nästa vecka på tisdag med mina fina flickor!
Kommer få se bl.a Loreen och Norlie & KKV!!


Avslutningslunch med 9:an.

Nino och Thitiphong vaxar traktorn vi åkte på avslutningen!
 
Glad Alli !
         
Klassen på traktorn !
   
Några av flickorna

ooch några av pojkarna samt Hanna!
     
Midsommar! 
     
Glassfika med Linis för en vecka sen!
 

Av Karolin - 2 juli 2012 12:30

Heeii :)
Känner att jag lägger in för några foton.. men har inte lagt in de "nya" än :(
Så ni får vänta lite till!
Igår iaf, så tog jag de lilla lugna i solen efter att regnet hade dundrat klart :)
Hade ingen större ork för nåt som vanligt.. men feta mig på mina special-chokladbollar :)
Som smaka en blandning av chokladbollar och kladdkaka..?
På kvällen kom bollou en sväng! Tror inte jag träffat henne på minst en vecka eller så :o
ovanligt för oss!
Vi snacka en massa nere vid sjön, mysigt och behövde lite tjejsnack nu när jag
tillbringat en tid med killarna bara typ :)
Ikväll hoppas jag på bio, har iaf fixat platser och biljetter bara de att dom 
som jag ska gå med sover hela dan nu :( så vettifan hur de kommer bli!
Ha de fint, puss!

Av Karolin - 1 juli 2012 13:15

Hejhej :)
Känns lite fel o säga, men älskar fan vädret som är idag!
Vet inte varför men hela jag är seg o jag gillar ju mörker om man säger så,

 hela huset är ju skapligt mörkt pga vädret :) haha låter lite jaa.. men är lite smått ljuskänslig :p
Och regnet som slår mot fönsterblecken samt plasttaket, underbart :)
Nåja, igår segade man i princip hela dagen, var i solen, bakade chokladbollar :)
Fram mot kvällen drog jag till svarthäll och träffade Macke, Nino, Simon och 
en saknad Adam :D Inte träffat honom sen avslutningen innan :o
Så de var trevligt! Efter badet drog vi till fornåsa, först till Macke, sen pizzerian 
och sist till Adam då :)
Drog sedan till Fabbe vid kvart i tio :D badade oså, var där till halv ett :)
Juste, vi har varit tillsammans i ett halvår idag, sjukt vad tiden går fort!
Nåja, älskar honom och glad över att ha honom i mitt liv! 
Ha de fint i regnet, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards