Kaaroliin

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Karolin - 17 augusti 2012 20:56

Så tiden går!
I onsdags träffade jag några från klassen, trevligt värre!
Ooch igår träffade jag min saknade bästavän som varit utomlands!
Vi chillade helt och hållet :) Drog till motala, Ö&B framåt kvällen o köpte
saker till min flytt på söndag :)
Idag tog jag det lugnt först sen drog jag o bollou in till lkpg, blev lite    inhandlat iaf!
På vägen hem blev det lite drama, Alli hade vurpat med moppen men klarade 
sig skapligt hoppas jag nu! Vet inte än, så jag o lollo sprang/gick/powerwalkade 
en brrraa bit för o komma till henne där vi möttes av brandkår, polis och ambulans,
inte så allvarligt som de låter :)
Imorn fyller pappi o måste packa med, kanske kolla en fotbollsmatch :)
Ha det fint, puss!


Leker med camen som tidsfördriv,
lägger aldrig upp bilder på mig själv så här har ni så de räcker o blir över!

         

Ta åt er! ;)
       

Ovido - Quiz & Flashcards