Kaaroliin

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Karolin - 24 augusti 2012 19:40

Hejsan :)
Blev inte att Alli o Bollou kom till mig i onsdags utan dom 
överraskade mig igår, FAN SÅ GLAD JAG BLEV!!
Haha började gråta av lycka när jag fick se dom utanför mitt rum 

Var kort dag idag, 11.30 ungefär, hann bara packa så var mamma, Johan och Maggan där o
hämtade mig :) Har sovit o vilat sen dess typ, blev dock lite ledsen förut.. 
Så tog en mopperund och åkte upp till kyrkogården, plockade bort 
vissna blommor på mormors, morfars och min kusins gravar.

Anledningen till att jag blev ledsen var ju att den som jag tycker om mest o
 trivs bäst med på Vadstenagymnasiet + internatet ska kanske byta skola. 
Såå vi lär aldrig ses mer då. hatart :( Så jävla sur på honom.. 
Lite mer "komplicerat" men vill inte ta allt här då :)
Imorn ska jag klippa mig o färga håret, efteråt släktfest!
Nuu -> kräftooor 
Ha det underbart, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards