Kaaroliin

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Karolin - 13 april 2012 16:32

Tjobree :)
en vecka sen jag blogga ungefär :)
såå sen dess? träffat några av killarna i söndags, även fina flickor under lovet 
har även träffat Frida och Ida då jag sov hos farmor, riktigt trevligt! 
tagit spruta också.. har fortfarande ont :( fick t.o.m ta värktablett igår..
fått in bio i veckan också :) samt ullared, så massa pengar försvann där ;)
nåja, efter att ha åkt ca 3 timmar ner, gått i flera timmar, ca 3 timmar hem

så hann jag  va hemma i en timme knappt så drog jag till fornåsa o sov även över där,

tänkte ju dratt hem men var förjäävla trött o hade så ont i armen så orka inte..

bara va kvar o försökte sova/vila bort de medans dom kolla film, plus att en-två personer tjata på att
jag skulle skippa att dra hem, även ludde var trött 
så var inte den enda som däcka :) 

var iaf vaken till halv fem o vakna innan tio så känner mig ju rättså
seg i huvudet ja.. Så skämde bort mig idag med hemmaspa :)
får se vad som händer ikväll, puss !! 


   
Sleten tjej som njuter av lite paradischoklad! 
heh, bjuder, knappt några som läser blöggen så kan
lika gärna va osminkad o se död ut ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards