Kaaroliin

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Karolin - 28 april 2012 10:50

Heeiiheeii :D 
Är väldigt tagg idag!
Kan bero på de underbara vädret o fågelkvittret jag vakna till,
 även att jag verkligen fått sova ut nu o inte är lika trött :D
kan även va för igår, hade förjäla mysigt :D
äh, kör på att de var alla ovanstående skäl!
Nåja idag?
Om inte kusin hör av sig med hunden som hon ska hundvakta,
 så ska jag köra på några tal i matte, sola, duscha, sen laserdome
med klassen!
finfint!
Var inte så tagg på laserdome igår.. men idag är de bättre
då mitt humör är bra o ska bli kul o träffa heela klassen utanför
 skolan också :D
efter laserdome stannar jag hos fabbe över natten I guess,
 om han inte kommer till mig, spelar ingen större roll :D
imorn ska jag nog försöka med en pluggdag, får se hur bra de går ;)
men ha en fin lördag, puss !


 


  



Plant your hope with good seeds
Don't cover yourself with thistle and weeds
Rain down, rain down on me 

Ovido - Quiz & Flashcards