Kaaroliin

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Karolin - 26 april 2012 17:12

Heejsan :)
Sitter o fryser lite här.. vilket jag gjort hela dan :(
nåja, skoldagen har sugit..
Har försökt o vara glad o grejer men blev bara trött av de..
Så drog hem sen, började må illa oså med..
Skippade Tfm, mentorstid och matten,
 så ska jobba med lite matte nu eftersom jag sov när jag kom hem :)
Om de inte var engelska NP imorn skulle jag lätt stanna hemma,,
Är så antisocial just nu.. är nån sur blir jag skitlätt sur o tar ut de på andra..
brukar inte de men gjorde de förut på fabbe som inte gjort nåt mot mig..
så kände att de inte var värt o va kvar i skolan o bli sur o trött o allt på alla..  
roligt inlägg jag vet !!
men usch.. orkar inte va rolig nu.. 
 


 


Sköön låt, lyricsen är ju rätt fin med, som vanligt med Mumford & Sons :) 

Ovido - Quiz & Flashcards