Kaaroliin

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Karolin - 1 december 2011 16:57

.. nya tag! eller..?
haha men jorå, tjuvstarta lite med nya tag redan i slutet av november ju ;)
känns som något är fel med mig?
kände mig sugen på träning i bussen påvägen hem..
helt fel tankar för att vara mig ;)
men vill nog slå ur mig lite aggressationer, (stav?), trorja ;)
men får se vad jag orkar!
i nuläget är jag nyklippt o känner mig lite allmänt frääsch i håret ;)
 ska senare sen plugga lite engelska.. men är lite tagg för är ju trotsallt fredag imorrn,
gött som tusan!
får se vad som händer på fredan där ;) allt jag vet är att man är bjuden till fornåsa..
 sen vettifan vart man ska ta vägen där ;)


har förbannat ont i mina axlar så ska tigga lite massage snart,
 sedan duscha, äta & plugga, ordningen där vettifan om den stämmer ;)
sånt som märks ;p


hörs alla!


 
glad tjej som blev av med de slitna, alltså ca. 2 cm ;)

Ovido - Quiz & Flashcards