Kaaroliin

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Karolin - 18 december 2011 16:54

Tycker de luktar lite bränt?
ajuste, min hjärna ja.
Äckliga matte.. urs..orkade verkligen inte göra röd kurs (den svåraste), som dock var mitt mål med dagen..
 så gjorde blå kurs (den lättaste), o halva repetitionspappret.
Så går de skit imorrn på matteprovet så vet jag varför :)
Efter att gjort en hel kurs, även om den inte är så svår så blir man ändå en zombie..
Procent överallt.. så nu ska jag chilla galet, ta en varm skön dusch sen o kolla film :)
 Tycker jag är värd de iaf ;)
Hoppas ni har tillbringat er fjärde, och sista advent lite trevligare än min :)
Puss !

Av Karolin - 18 december 2011 01:39

Fuck My Life.


Kan inte sova. Trött som tusan. Sitter vaken o lyssnar musik.
Antar att jag inte vill sova, vakna upp för att sedan börja plugga matte
så fort som möjligt. Måste va så. Ska tvinga mig till sängs snart. Godnatt !

Ovido - Quiz & Flashcards