Kaaroliin

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Karolin - 23 december 2011 22:32

heii :)
hemma nu efter en lång dag :)
 först chilla jag bara här hemma, sen kände ja bara för o dra in till stan,
 gick o sa de till mamma o pappa, om dom hade lust o skjutsa :)
visade sig att pappa skulle dra in på julfika med jobbet om tio min,
så från att gå runt med mjukisar, t-shirt, osminkad, risigt uppsatt hår,
 och inte borstat tänderna till jeans, linne&tröja, sminkad, fläta med inte fullt så risigt hår
 och borstade tänder på tio min-kvart tycker jag är rätt skillat ;)


drog iaf in, gick där inne en timme ungefär o letade efter något rött till imorrn,
 så smsade lina o frågade vad jag gjorde, hon kom in så gick vi där inne ännu längre :)
hittade iaf:
foundation : 75:-
sminkborttagnings-servetter : 30:-
röd vanlig tunika : 149:-
minimassage till pappa : 30:-
batterier till : 30:-


nöjd!
sedan drog man till lina då o käkade gröt, skinka, julgodis o drack vinglögg med failjerna,mysigt vare!
nu inväntar man julafton, ha en fin helg alla, puss !



inte finaste videon men spelar ingen roll, låten som gör de hela ;)

Av Karolin - 23 december 2011 12:49

Hejhej :D
missat o göra inlägg i två dagar nu.. men i onsdags
hade man ingen tid :o  direkt efter skolan drog jag o bollou
 till motala lite spontant, köpte julklapp te pappa o lite så ja,
 käkade Mc med ;) sedan tog vi bussen till fornåsa ännu mer spontant för den bara
 kom så hoppade vi på ;) drog till bollou, klädde granen osånt, sedan hem till mig,
 fixa lite, sedan te fabbee :) hade de riktigt trevligt !
igår så hade man lite chilldag med bollou då, lite film oså :D
så nu idag blire lite chill också ;) vid fem blire o dra till Syrén o käka gröt,
 hare fint hörs!
        

   


Denna fina unge är i/eller är påväg till Egypten nu.. :(
Hoppas du fåre fint nu iaf! Puss påre!


Ovido - Quiz & Flashcards