Kaaroliin

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Karolin - 25 december 2011 13:47

Hejsan :)
misade visst o blogga igår, men aja :)

 vid en halv två igår käkade vi julmat, sen tvingade familyy ut mig på promenad,
 mamma hängde med, gick en runda i skogen o i Brånshult då :)
så ringer broor att man får komma tillbaks, han o pappa hade fixat med julklapp te mig :) 
kommer in, o alla står i hallen, johan håller upp mobilen, hann tänka lite snabbt att han kanske
 filmade men uteslöt de strax efter :) alla tre bara stod o flina, jag fattade ingenting..
sen går jag in i mitt rum o får värsta chocken..
då har dom bytt ut min tjockis tv med en platt-tv, visade sig också att johan visst filmade min 
reaktion, haha men vart så jääla glaad !! :D :D :D


för övrigt fick jag 800:- av maggan o Fam. Syrén, sammanlagt då,
 plattång, godis & rakapparat av mamma, pappa & johan :D
finfint!
hoppas ni hade en fin julafton med, puss !




fina tv:n !  ♥


bjussar på denna!  
 

Ovido - Quiz & Flashcards