Kaaroliin

Alla inlägg under april 2012

Av Karolin - 7 april 2012 17:01

Haha dör lite :')


Happy easter everyone!
What are you doing...?
They HAVE to be on something...She's really high as f**kThat moment ..Just some old lady climbing on a gate... wait, what?!





Ååh, ljuva humor

Av Karolin - 7 april 2012 09:46

Hejsan!
Uppe med tuppen känns de som.. Vaknade ungefär vid åtta,
kunde inte direkt somna om ;/  
Så har käkat frukost o lite, ska nog snart bege mig ner i
källaren för o träna lite, måste komma igång med de igen nu
 under lovet! :)
Nåja, idag? Påskafton så blir väl lite gott käk o sen händer de la
inget mer direkt.. En vit påskafton.. orkar inte mer snö men de
 är Sverige så bara o stå ut!
Igår var man ju som sagt en sväng på kvällen hos alli :D  ♥ 
hade de mysigt med hennes kille o bollouu, kollade film 
o var allmänt tjocka ;)  
Drog hem ungefärtjugo i tolv, alla var redan döda då.. Tar hårt efter skolan :)
Aja, Glad påsk på er!


 
Skön låt! Har inte riktigt förstått mig på videon och sammanhanget,
men påminner om sommaren o fina mopperundor



Ännu en skön låt med Mumford and Sons! 

Av Karolin - 6 april 2012 14:36

Hejhej :)
Nån mer som tycker denna fredag är bokstavligt talat lång?
Har så förbannat tråkigt!
Är skitseg men tack vare min vän ipren så har jag ingen huvudvärk längre :)
Men snön kan ju fara åt helvete.. Positiv tjej!
*host*
Ae men lyssnar lite musik, även denna seg, så gör mig inte pepp direkt..

Ikväll drar man sig mot Borensberg i alla fall, trevligt! 
Får se om man får träffa en viss saknad person, tror dock att de inte
kommer bli så, då blir jag ännu mer negativ o depp..
Bollou kom i alla fall hit igår :D 
Hade de ju riktigt mysigt o kul som vanligt med bästa väännen
Gullig som hon är så hade hon med sig en lite surprise,
dajmpannacotta ungefär,
smakade finimang!  
Nae, ska nog dra mig nu, vettifan vad jag ska göra..?
Och ledsen för inga bilder men har inte lagt in några nya,
puss ! 
 


And there will come a time, you'll see, with no more tears.
And love will not break your heart, but dismiss your fears.
Get over your hill and see what you find there,
With grace in your heart and flowers in your hair.
-After the storm, Mumford and Sons.




If you're lost and alone

Or you're sinking like a stone
Carry on
May your past be the sound
Of your feet upon the ground
Carry on
-Carry on, Fun.
 

Av Karolin - 4 april 2012 17:05

Suger på att blogga.. bara o leva med :)
nåja, gjordet för en vecka sen, vad har hänt sen dess..?
onsdagen stannade jag ju hemma, sjuk,, ;/
på torsdagen drog man till Stockholm med nian!
Hade det riktigt trevligt må jag säga!
 Gick på stan med Fabbe, Adam, Emil, Oscar och Marcus :D
Senare även med Thitiphong och Linda :)
Tjejerna splittrades upp lite, vettifan vart alla tog vägen..? men
 skulle antagligen slösat massa jävla pengar på kläder om jag gick med dom.. ;)
 nåja, sen heeela helgen var man med Fabbe, hade mysigt!
I måndags fick jag äntligen träffa Bollou igen, kan ju säga att hon har
varit saknad!  
Igår..? Rätt chill o rolig dag trorja :) Dåligt med minnet.. ;)
Och idag hade vi språk och klassråd, sedan volleybollturnering resten av dagen :)
Haha den sööög ju getballe, rätt ut sagt :) 9D:s tjejer förlora alla 3 matcher men de var
bra kämpat!
Ska inte skriva mer nu ;) Imorn har jag prov, sedan är det påsk o ledigt, ha det fint, puss! 



 
Rätt duglig låt ändå! 
Finns ju en till, Kid Cudis :)



 

Ovido - Quiz & Flashcards