Kaaroliin

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Karolin - 8 maj 2012 16:35

joo tjena, känner att jag är bra på att blogga.. ;)
säger de i varje inlägg trorja.. men nåja :)
idag har jag varit jääälit trött.. o mått illa.. o ännu mer trött..
men höll ut dagen!
nu chillar jag till musik, är på myshumör, får se hur de blir ikväll.. :/
är fortfarande trött dock,, men ändåå..
studiedag imorn iaf, gött!
och på torsdag äre NP i tyska igen.. fredag är de simning så stannar
nog hemma ;) har nåt problem med simhallar.. gillart bara inte..
sen är de helg o man får se vad som händer :D
hade de fint i helgen iaf! 
ha det fint, puss! 



HAR SÅ TRÅKIGT.
Så försöker roa mig med bilder..


B*TCH I'M FAB!


Yes, Teacher, Please! The sound of a dying whale



 F**k everything, I want to be a tentHere John, have a cup...SHHHHHHHH.....




hahah.. min humor suger just nu.. 

Ovido - Quiz & Flashcards