Kaaroliin

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Karolin - 17 maj 2012 22:01

Som rubriken säger, gjorde en uppsats åt bror och fick 200 spänn!
göttigt! Blir nog o köpa kläder eller gå på bio fört, har inte bestämt mig än.. ;)
Kanske köpa nåt till en fin person istället  
förövrigt, hade de fint med Frida! Blev ingen wrap :(
dyrt ju :p
Så blev en cheese bara ost, standard!
Vi pratade massa som vanligt, vilket behövs ibland ;)
och imorn ska jag upp nio för att dra till Lkpg senast 10,
ska kolla efter kläder och skor med mamma !
Kanske kan svänga förbi fabbe en 20 min efter,
det är nog de han orkar just nu.. :( hatar att han aldrig blir frisk..
får se när jag skriver nästa gång ;) heeiido!
 

Av Karolin - 17 maj 2012 11:17

Hejsanhejsan :)
känner mig lite smått duktig som lyckats hålla bloggen
vid liv på sistone.. ;) har haft så djävulskt tråkigt hemma

så inte förvånad.. 
Sitter iaf o dricker upp de sista av vitamindrycken från frukosten,
lyssnar musik med :) Blir väl o chilla lite lagom tills jag tar ett-bussen
till Motala :) Tror de blir en räättså lugn dag, skulle vilja dra till
fabbe en stund kanske, tidsfördiv sen när man är hemma liksom,
men får se vart jag tar vägen :) ha det fint, puss! 


 
Får se om denna är så god som den ser ut ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards