Kaaroliin

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Karolin - 22 maj 2012 18:51

Heejsan, mår fina firren! 
Dock väldigt trött men fick psykbryt på
 slöjden.. Var där till typ tjugo i fem, trodde hon bara var tjugo i fyra :p
Gjorde klart min lilla dress, testade den, skulle klippa bort en tråd och klipper ett
hål i skiten!!
Det var där jag fick psykbrytet.. Bettan är ju snäll så hon fixat :D ser lite.. aa..
 men äh de funkar, kommer nog ändå inte användan direkt :p
Skulle verkligen behöva massage känner jag.. för övrigt stannar jag nog hemma imorn :)
Inte sjuk eller så, allmänt lat bara..
Ovärd dag eftersom det är sovmorgon, kommer isf inte få någon dock..
sen tyska, klassråd, engelska och slut.. såå jag stannar hemma :D
Vi gör ändå inget på lektionerna, läser lite, inget annars :)
Kanske drar en sväng till motala imorn, kolla skor o fotografi till brors student :)
 nåja, ha det brraa, puss! 





Ovido - Quiz & Flashcards