Kaaroliin

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Karolin - 12 maj 2012 10:21

Hejhej :)
Lite lagom trött.. Har en känslig period igen,
 kan börja gråta hur lätt som helst just nu, vill inte 
 berätta nåt här precis, vet inte riktigt vilka som läser
bloggen.. antagligen bara mina vänner men kan va någon
 också som jag inte vill ska veta för mycket..
nåja, förutom allt mitt känsliga jag så hade jag trevligt
 hos adam igår med ett gäng!
skönt att komma iväg, hade bara stängt in mig i rummet annars,
 för övrigt är jag sjukt glad över att jag har min bror här hemma med
som gör mig sällskap när jag är ensam, han piggar upp o gör mig glad !
 färgade håret förresten, eftersom jag ser förjävlig ut, sliten o
 allt, somna o vakna upp med huvudet exploderat med tankar
så blire bara en bild på själva håret senare sen.. ;)
Tack för du färga bollou, blev skitnice!! Du kommer äga skiten ur frisörlinjen!! 


Idag förresten vet jag inte vad som händer.. har inga stora förväntningar,
vet att jag inte kan ha de, blir bara besviken då..
ha en fin lördag alla, puss! 


 


Älskade bror som liten 
 

Ovido - Quiz & Flashcards