Kaaroliin

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

It's the most beautiful time of the year

Av Karolin - 3 december 2011 17:15

Heejsan :)
förlåt förlåt..
missade o blogga igår.. drog iaf hem från skolan tidigare än alla andra för var
 så jäla trött.. så tog bussen hem efter engelskapovet o sov en timme ca. :)
efter jag sovit så duscha jag av mig, fixade o drog te fornåsa :)
först till bollou, där även alli var, sedan till pizzerian och vidare till macke där fabbe var :)
chilla lite där o så drog både alle o lollo så var jag själv kvar med pöjkarna..
framåt åtta så drog vi till pizzerian som stängde 20.00, vi var där 20.10 .. :(
ingen mat där inte! så mötte vi upp emil o drog sedan vidare till macke igen :)
 hemma vid halv ett för att sedan sova :) klagar inte på min kväll iaf :D


vet inte hur jag ska göra nu bara :( antingen va hemma med familjen/själv o chilla..
elleeer, dra ner te bbg :( ingen aniing.. sånt som märks!


hoppas ni får en fin lördag iaf,
puss!



lite julkänsla denna gröna vinter :)
inget stort fan av justin, men denhär är skaplig iaf,
dessutom är han ju lite snigg sådär ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin - 31 mars 2013 20:12

Hallåja och gla' påsk! Har varit hemma nu i tre-fyra dagar, rätt skönt o träffa familjen :) Träffa även min kära kusin idag, Lisa kom förbi med så vi tog en bullfika :) Sen senare kom Linas föräldrar så blev ännu mera bullfika :) Göddigt! Nu är jag h...

Av Karolin - 26 mars 2013 18:23

Hej! Effer helgens bravader är jag skapligt slut! En del av släkten har besökt mig här i vadstena för att fira mig, tackar så hjärtligt för presenterna :* Har även lärt mig efter helgen att hur gullig en kille än är och hur mycket folk än säger att h...

Av Karolin - 17 mars 2013 17:06

Hej väldigt längesen jag uppdaterade mig här! Har inte intresserat mig att blogga :) Sen sist? Aa allt för mycket har hänt, mycket dåligt men ska ta upp en del bra :) Har nämligen flyttat till lägenhet med min bästavän Jonte, vi har bott där i över e...

Av Karolin - 22 december 2012 12:36


Hatar att vara tjej ibland kan jag säga.Mensvärken är olidlig.. Tog värktabletter vid tolv inatt, vaknade halv tre av värk, tog då en tablett till, somnade till slut, vaknade ännu en gång vid halv nio och fick ta ett par tabletter igen..Värken återko...

Av Karolin - 16 december 2012 13:13

Hejsaan :) Som rubriken säger, längesen jag uppdaterade, men blir aldrig av på internatet..För övrigt är det tredje advent :) Ska även flytta hem tv, bänk och lite grejer idag från Vadstena :) Hur ska jag kunna klara mig utan tv om kvällarna i fyra...

Ovido - Quiz & Flashcards