Kaaroliin

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

Somewhere along in the bitterness

Av Karolin - 28 maj 2012 17:23

Falls asleep underneath her sweet tear
Lullaby fades away with her fear


     
kan va bra o ha i baktanken!
(klicka på bilden för att se den större)


var ett tag sen här..  Men har inte haft någon ork direkt :)
I fredags hade man iaf en kväll med hela nian på UH,
var väl trevligt där :D eller.. upp och ner..
mådde både fysiskt och psykiskt dåligt.. går över hoppas jag..
i lördags drog man till elina o grillade med fina vänner!
ooch igår var det ju mors-dag, så jag gjorde ett kort och scones,
pappa o johan drog iväg o köpte en stereo sen med :)
idag kom dock det psykiskt dåliga tillbaks.. mådde skit :(
var trött/ledsen/svartsjuk/nära till psykbrott och så vidare..

alla vi fyra tjejer var de, säger inte vilka dock, men alla hade sina egna anledningar..
jag o bollou fick iaf ett roligt sammanbrott på tyskan då vi skratta hela lektionen!
det behövdes !! blev dock ledsen direkt efter lektionen igen.. fan..

aaja, skiten försvinner väl snart, sovmorgon imorn till halv ett, puss! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin - 31 mars 2013 20:12

Hallåja och gla' påsk! Har varit hemma nu i tre-fyra dagar, rätt skönt o träffa familjen :) Träffa även min kära kusin idag, Lisa kom förbi med så vi tog en bullfika :) Sen senare kom Linas föräldrar så blev ännu mera bullfika :) Göddigt! Nu är jag h...

Av Karolin - 26 mars 2013 18:23

Hej! Effer helgens bravader är jag skapligt slut! En del av släkten har besökt mig här i vadstena för att fira mig, tackar så hjärtligt för presenterna :* Har även lärt mig efter helgen att hur gullig en kille än är och hur mycket folk än säger att h...

Av Karolin - 17 mars 2013 17:06

Hej väldigt längesen jag uppdaterade mig här! Har inte intresserat mig att blogga :) Sen sist? Aa allt för mycket har hänt, mycket dåligt men ska ta upp en del bra :) Har nämligen flyttat till lägenhet med min bästavän Jonte, vi har bott där i över e...

Av Karolin - 22 december 2012 12:36


Hatar att vara tjej ibland kan jag säga.Mensvärken är olidlig.. Tog värktabletter vid tolv inatt, vaknade halv tre av värk, tog då en tablett till, somnade till slut, vaknade ännu en gång vid halv nio och fick ta ett par tabletter igen..Värken återko...

Av Karolin - 16 december 2012 13:13

Hejsaan :) Som rubriken säger, längesen jag uppdaterade, men blir aldrig av på internatet..För övrigt är det tredje advent :) Ska även flytta hem tv, bänk och lite grejer idag från Vadstena :) Hur ska jag kunna klara mig utan tv om kvällarna i fyra...

Ovido - Quiz & Flashcards