Kaaroliin

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Karolin - 4 februari 2012 11:02

Hejhej :)
sitter just nu o chillar lite med musik o dricker vitamindryck :)
 ser ut o bli fint väder idag o de gillas! dock massa kyla nu men det får man väl ta här i Sverige..


för övrigt, sen onsdags har jag varit i skolan under torsdagen och fredagen, dagen igår ägde fan! 
längesen man garva så mycket under en hel dag, så ja, älskvärd dag som tillbringades
för de mesta med bollou  


mår inte direkt toppen idag heller.. hostan har blivit värre o de kliar på halsen..
inte i halsen utan just på, skitjobbigt.. :((
snorig som vet inte vad, o jaa.. nyser och så vidare..
men ska nog må bra snart hoppas jag !
sen blire borensberg en snabbsväng, sedan fornåsa och sedan tillbringa natten i borensberg :)
helt okej!
hoppas jag kan bara, så jag inte mår sämre sen ikväll o måste dra hem.. men sånt som märks! :)
börjar bli långt inlägg nu ;) imorn antar jag att de blir pluggdag? får se :)
ha en fin helg, puss!


 


så jäla skön låt! lite smått skum video men för övrigt :)
kan ju säga, om ni inte gillar den först, vilket jag inte gjorde direkt,
men sen hörde jag den några gånger o den vart bättre :D 

Ovido - Quiz & Flashcards