Kaaroliin

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Karolin - 13 februari 2012 19:04

Heej :) 
rätt trött, så blir bara liten update här..
drog hem efter lunch idag.. trött som faen o blev varm/kall/varm/kall.. 
så orka inte va kvar :)
när jag kom hem gjorde jag inte så mkt, chillade, umgicks lite med mina
katter, haha cp dom är 
där lät jag ju lite forever alone/crazy catlady kände jag..
men jaa, tror nog jag ska lägga min om en stund,
har inget o göra mer än plugg, vilket jag inte orkar? så skippart..


nåja.. imorn äre ju alla ♥-dag, vilket jag har kommit fram till att det är överskattat..

dock ska jag inte spendera den själv.. men har läst att det är den dag med 
flest rapporterade självmordsfall.. den faktan har förstört lite.. :)
men för övrigt.. tycker den är överskattad..


hoppas ni iaf får en fin dag imorn ändå, ha det fint, puss! 


 Make Your Own Dreams Come Alive
Man säger att ens drömmar är bäst när man sover.
Men det är drömmarna som slår in som är.

Ovido - Quiz & Flashcards