Kaaroliin

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Karolin - 11 februari 2012 15:02


LÅTARNA I MITT   

feting bra om man vill bli lite pepp :)



Turn me on - David Guetta Feat. Nicki Minaj



Fireball - Willow Feat. Nicki Minaj 
 



Take care - Drake feat. Rihanna
 



Where have you been - Rihanna



 Stay awake - Example
 

Av Karolin - 11 februari 2012 11:36

Hejsan :) Lite dålig update här känner jag..
Men i torsdags så var det ju Nationellt prov i svenska igen :)
Satt i tre timmar i sträck o skrev en novell eller nåt liknande..
Gick väl skapligt, sen beror de ju på om jag skrev så utförligt så 
helt omöjligt o veta på ett ungefär vilket betyg de ligger på :)


 Sedan blev de stan med kusin Lina framåt fem :)
Först till inne i stan i Lkpg, sen vidare till Ikano där jag 
hittade mineralpuder, o den passar mig perfa!
Kom hem rätt sent oså, o igår så vare en rättså chilldag må jag säga.
Körde på som faen på fotbollen på idrotten ;) Kan inte rå fört.. Är bara något
jag går in för när jag väl börjar spela :$ Är för den delen bra, kan behöva höja betyget
där lite :)

På kvällen blev de o käka pizza med Macke och Fabbe sedan in till motala
till Frida, hade de skaapligt mys! Skitsnack, choklad o popcorn ;) samt musik!
Långt inlägg nu.. men idag får man se vad som händer, ha en fin helg, puss! 

"It's not hard to find the truth,
what is hard is not to run away from it once you've found it."

Ovido - Quiz & Flashcards