Kaaroliin

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Karolin - 12 februari 2012 19:46

Hääärligt!
Har slagit loss på boxningssäcken där nere nu :)
 känns i armarna kan jag ju säga.. dom är lite skakiga..
men så de ska va :) innan träningen så fixade jag med lite
kemi samt hk :) så nu kan jag tare chill vad som gäller kemi nu iaf ;)
 har dock inlämning och lite kvar på kapitel 12.. men för övrigt :)
ska snart måla naglarna lite granna, sedan typ äta nåt kanske?
ae får se, ska nog lägga mig skapligt iaf :)
heelst om typ en och en halv timme, men lär knappt bli så..
jaja, godnatt !

Know you've been hurt by someone else
I can tell by the way you carry yourself
If you let me, here's what I'll do
I'll take care of you
I've loved and I've lost

Av Karolin - 12 februari 2012 11:36

Heejsan :)
 Ska bara göra ett snabbt inlägg här :)
 kollar fel på klockan  heela tin..
trodde nyss klockan stod på 11.57 , kollade igen och den stod på 11.37
O imorse samt igår, hände likadant, vaknade fleera gånger,

 till slut kollade jag klockan och den stod ungefär på strax innan elva på morgonen/förmiddan,
tänkte att de var dags o gå upp, låste upp mobilen o kollade runt lite på den, sedan stod
 klockan på 10.00 ?
blir skapligt mindfucked.. 
men jaja..


idag blire maassa plugg, iaf så mkt jag orkar.. i nuläget orkar jag inget o
är på gränsen till huvudvärk ..
vädret är fan underbart o vill bara sätta mig på altanen i solen.. men dock är det ju ett
skapligt lager snö ute.. hoppas den smälter bort idag :)
aja, ha de bra, puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards