Kaaroliin

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Karolin - 15 februari 2012 20:43

vet inte exakt när jag skrev inlägg förut?
runt fem trorja.. men aa, har lite halvt tråkigt..
 så blir ett till bara :)
 uhm, jaa sen sist? har kollar lite HK iaf.. o skrivit med lite folk :)
o tränat, sköönt som faen må jag säga, man får en annan energi :)
har käkat o snackat med en på telefon i ca 40 min också, gratis dock,
 som tur är ;) annars skulle räkningen inte va så fin..
 men för övrigt..  ska la lägga mig om en stund, har sovmorgon imorn men 
är skaapligt trött så ja :)
 vi hörs kanske imorn, lär va upptagen med so samt kemi.. :(
men överlever!,
heeiido. 


 Where do we go, nobody knows

Don't ever say you're on your way, down.

Av Karolin - 15 februari 2012 16:45

Heej :)
fan.. kvart i fem.. skulle börjat plugga för 40 min sen ja :)
 menmen..
igår hade man de väl rättså underbart!
o idag har man haft de fint med! 
saknar dock bolloubou i skolan 
ae.. trött som faen.. så ska la sätta igång med Hemkunskapen o något meer :)
såå sugen på choklad.. åt upp de sista förut :'''(
nåja, ha det fint, puss!
 

Ovido - Quiz & Flashcards