Kaaroliin

Alla inlägg under december 2011

Av Karolin - 17 december 2011 23:02

Hej :) Någon mer som känner att det är söndag, och inte lördag?
För känns fan som de..
Skapligt jobbigt för jag ska ju plugga imorrn, o då eftersom de känns som söndag,
känns de som att jag inte har pluggat och får därav ångest, så, ae, inte kul..
För övrigt, har umgåtts med min familj heela dan, rätt skönt,
med tanke på att jag varit väldigt osocial mot dom på senaste tiden :)
Först Linköping för julklappshandling, hittade minsann lite klappar så har bara pappa kvar nu,
skönt som tusan! Nej, en till kom jag på.. men de är chill ändå ;)
Kom hem o så slog jag in lite klappar då, sen såg jag på tv med family
o sen film med bror halv nio ungefär :)
Ooch så nu är jag själv, väldigt trött med.. ska inte skriva mer nu ;)
Imorrn blire plugg som ni vet, hare bra, godnatt!



Allt jag vill ha just nu,
 är ett nytt år,
med mina vänner.

Av Karolin - 16 december 2011 18:44

Hey yoo
Själv hemma :D fast, bara en kvart till eller så ;)
väntar lite besök, chill, kolla lite film, åt pizza förut, kom till himlen då.
haha nae men sjukt gott, var skapligt hungrig o pizzan var perfa!
blir iaf lite film snart som sagt, feta mig med chips, dipp, cola o choklad ;)
 hej finnar ! säger jag bara.. vad hände med mitt nyttiga och hälsosamma jag?
that girl is gone for ever..
hoppas ni får en fin fredagkväll i alla fall, hörs puss !



Ooh boy, open your eyes
A girl like me ain't waitin' all night
Ooh boy, better think twice
I got that honey, that sugar, that spice

Av Karolin - 15 december 2011 18:00

Heeeej :)
 chillar lite lagom här hemma :D chattar med bollou lite med ;)
imorrn? en helt vanlig skoldag förutom för dom som ska till
simhallen men jag vägrar de lite ;) gillar inte simhallen med skolan/klassen..
 har mina anledningar, iaf, på kvällen får man se vad som händer :D
rätt trött så ska nog slå på en film elller något liknande,
duscha först kanske..
hare fint, puss !


 


ÅHJA ,
JAG HAR MINSANN MIN CHARMIGA SIDA JAG MED.. ;)
hade förresten julbord idag, därav hjärtat på handen,
då jag fick min julmust ;)

Av Karolin - 14 december 2011 20:27

Hejhej,
lever trots allt ;) varit skapligt, sådär, död idag..
mår i alla fall bättre nu än förut..
i förrgår, i går, och idag i skolan har jag inte mått så bra :(
jobbade inte ett skit i skolan idag :) sov bort tiden..
 men de går de med !
insåg ju igår vid en halv tio att jag skulle till stan idag o träffa Frida :D
så drog in vid en kvart över tre, hade väldigt trevligt, tack för dagen !


haha, fint.. johan har somnat i min säng, förstår honom, den är ju så extreemt skön.. ;)
nae, måste duscha nu! hörs väl imorrn, puss!



haha måste säga att ni tog väldigt charmiga bilder på er själva ♥

Av Karolin - 13 december 2011 15:36

Heejsan :)
Sitter o chillar på rummet, mår lite illa igen, får hoppas de inte består,,
för övrigt, lyssnar musik o väntar på maten som jag ska tvinga i mig :)
måste äta.. o dricka.. o sova.. måste bli frisk helt enkelt ;)
 känner mig lite duktig med, gjorde två sidor i matte + diagnos,
 även ett blad med att översätta engelskameningar med "ing" form på verbet,
 så nu ska jag chilllaaa galet ;)
skolan imorrn antar jag, får se hur jag mår o allt, ha en fin lussedag nu, puss !

Av Karolin - 12 december 2011 20:53

Kör väl på ett litet inlägg sådär :)
skulle va grymt skönt o sova nu men kan liksom inte lägga mig av någon anledning :(
ska tvinga mig till sömns snart! för finns ju inget på tv heller :(
har ju en film jag inte sett än.. eller så kollar jag på en film jag redan sett som jag kan somna till,
 .. smart där ;)
aja, ska försöka sova ut så länge som möjligt imorrn i alla fall!
ha en fin luciadag alla, puss!


Tired all day
jomen kände att den passa in på mig lite..

Av Karolin - 12 december 2011 17:33

Hejsan, blev skolan vid halv nio o hem vid tio.. härligt!..
mådde inteee bra, illa o trött som tusan.. som jag varit på sistone..
wellwell..
så har bara chillat på soffan, sovit ett tag, till och från :)
kollat tv, lyssnat musik o stickat lite :)
tror jag ska ta en dusch om en stund för fräschhetens skull.
kör väl på ett litet musikklipp med skön röst snart med!


förresten, skippar lucia imorrn, badass här..
haha fast ae.. mår ju dåligt o magen är opålitlig, så nae,
skippar nog hellre lucia än att någon olycka händer.. ;)



lite sextiotals-stil, kanske inte den finaste låttexten,
men för övrigt, skön!

Av Karolin - 11 december 2011 20:48

Hejsan :) sitter i mitt kalla rum med ansiktsmask på facet,
doftar vanilj och jordgubb, lovely ! för övrigt, var i Lkpg idag :)
Lina smsade vid tolv ungefär o ville dra in dit,
så jag hänkade på! hittade en julklapp till mamma iaf :)


är så jäla trött på allt o alla :( eller nej. inte alla, men ae vet inte vad..
allt känns så hopplöst o som att jag inte kommer nånvart med allt jag gör..
o känner stort för att bara lägga mig o gråta eller nåt.. varför?..
har ingen jäla aning om varför :(
är på sånt humör ikväll bara.. o jälvit antisocial..
hatart..hoppas de försvinner snart.. ååh så trött..
ville bara skriva allt dehär nånstans, känns som jag blir lite galään annars.


måste duscha nu! godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards