Kaaroliin

Alla inlägg under december 2011

Av Karolin - 10 december 2011 21:02

Hej igen :)
kör på ett litet inlägg här, inget bättre för mig ändå så ;)
uhm jaa, kom hem för en fyrtio minuter sen ungefär :)
Varit hos bollou, hängde med henne hem efter stan vid en fyra :)
bara chillat lagom ;) fick finfin mat där med! åt o va glad ;)


är fan bäst på att köpa julklappar! .. eller?
råkade bara hitta saker till mig själv :$ såsom ansiktsmask, lypsyl, o aa de plus fika :)
fikade på Café Ströget, blev chokladbiskvi samt Chai Latte, mumma!
o självklart lite skitsnack med då, hör liksom till ;)
ae ska nog slå på någon film nu i min ensamhet i brors rum trorja ;)
imorrn får vi tända tredje ljuset! Godnatt.



 Ingen snö
~
 Ingen köpt julklapp än
~
 14 dagar kvar till julafton
~
Julkänsla på hög nivå!
eller?

Av Karolin - 10 december 2011 12:14

Hejsan :)
 missade o göra inlägg igår om jag inte minns helt fel då ;)
hade en förjäla fin fredag !!
ÄLSKARN
vill att alla fredagar o i stort sett alla dagar ska va så roliga o
 allmänt bra ;)
på kvällen kom iaf hanna, lollo  o fabbe :D
 kollade lite film o åt pizza, mysigt vare!
nu så ska man snart röra sig mot stan o möta bollou,
ska bli fint! kolla lite julklappar o fika ;)
ikväll vet man inte vad som händer,
 ha en fin helg med tredje advent väntandes, puss !



woo oh, sometimes I get a good feeling, yeah

Av Karolin - 8 december 2011 22:14

hejhej, glömt bort blöggen!
helt okej skoldag ;) lite trött oså, men aja,
kom iaf hem vid kvart i fyra, satte mig vid tv:n samt datorn
till fem :) efter de satt jag med plugg till åtta, DOG LITE.
hatart.. så tråkiga saker, kemi, so och engelskan..
iaf, kollade lite kläder sen o duschade vid halv nio :)
 sedan kollade jag Grimm på datorn vid nio ungefär :)
o nu sitter jag här ;)


ska va lite busig av mig.. "glömma" idrottsskorna o lite sånt,
 mer badaaass kan man inte bli!
 haha skämt o sido, ska faktiskt göra så, orrkar inte ha med
 mig massa kläder o skor när man har typ tjocka böcker o skit i väskan..


hare fint. puss !

Av Karolin - 7 december 2011 21:15

tjoo :)
En helt vanlig dag idag :) vilket innebär dagliga garv ;)
haha älskar mina vänner ! ♥
sedan efter skulan så hängde bollou med mig hem, haha längsta garvet i sträck
 man haft på länge! gick inte o sluta :o så de ska va!
vi hann med tyskan iaf, o So:n samt kemin blev uteslutet ;)
men en helt chill onsdag!
imorrn, jomen en vanlig torsdag då med, sedan fredag & helg! ;)


är på sega datorn igen.. så blir en skön låt istället för någon bild :)
Ha det fint!


Av Karolin - 6 december 2011 18:35

hejhej :)
gaanska nyligen hemkommen från cloetta,
 där man handlat hem lite godis ifrån ;)
gott som tusan!
är på väärldens segaste dator, så inget långt inlägg här inte,

utan blir en musikvideo samt text till lite sådär :)
idag, jomen vanliga lektioner o sånt :)
haft mina garvstunder även idag ;)
aemen, borde egentligen kommit ifatt med massa från skolan
nu men naenae, cloetta hamnade före ;)
puss!



Vet, jag knarkar Coldplay lite.. o videon är lite lagom seg..


~
The lights go out and I can't be saved

Tides that I tried to swim against
Have brought me down upon my knees
Oh I beg, I beg and plead singing


Come out of things unsaid
Shoot an apple off my head
And a trouble that can't be named
A tiger's waiting to be tamed singing


You are
You are


Confusion never stops
Closing walls and ticking clocks
Gonna come back and take you home
I could not stop that you now know singing


Come out upon my seas
Curse missed opportunities
Am I a part of the cure?
Or am I part of the disease? Singing

~

Av Karolin - 5 december 2011 16:42

jaaa, har ju lyckats trycka i mig minst 20 pepparkakor,
o de nästan direkt efter maten..

lyckas alltid med o tjocka mig så!
så kommer ju få lite ångest när jag mår skit sen efter alla pepparkakor..
men skitsamma ;)


iaf, idag, mjo en helt okej dag ändå?
jorå, duger nog :)
 just nu så har man de chill, kollar lite tv o känner mig allmänt svullo..
ae.. har inget o skriva direkt va? nae..
hare fint alla, tjee!

Av Karolin - 4 december 2011 19:56

Heejsan, kör ett litet inlägg här igen :)
har lite smått tråkigt bara ;) kollade nyss film med bror, sett två sycken :)
första Johan Glans, det bleka hotet .. skön kille!
 Sedan på Killer elite, även den en bra film :)


imorrn blire nästan en vanlig dag, blir lite luciaövning så man slipper idrotten ;)
känner mig lite smått lat men äh..
Sedan hem o aa, inget planerat för imorrn direkt?
hade iaf liite spa ändå förut, ansiktsmask, duschen o sedan smörja in fötter/benen,
 sköönt säger jag bara ! snålat lite med träningen denhär veckan men
vill inte känna mig tvingad till något utan tränar när jag känner fört liksom ;)


Vettifan vad man ska göra nu? Sånt som märks..




Fin låt. Fint budskap. Nothing more to say.

Av Karolin - 4 december 2011 12:08

Tjeee, händer?
Själv käka man fruksot precis o mår lite sådär lagom bra : )
idag äre 2:a advent redan.. tiden bara rasar i fart..
men idag blire chill hemma bara, sticka lite för att komma ifatt/igång
på syslöjden ;) lyssna lite musik till så gåre allt!


igår var man ju i Bbg, drog ner framåt halv åtta,
 o skulle åkt hem vid tolv, meen missade bussen..
glömde bort tiden lite ;$ iaf, så fick skjuts hem vid en halv ett-ett :)
då sov alla i huset så fick smyga in.. van vid att alltid någon är vaken o säger hej iaf,


orkar inte skriva så mkt mer nu ;) hela helgen har varit great ändå,
 o få hoppas nästa vecka blir likaså!
ha en fin 2:a advent nu, puss!


 
ÄLSKAR ATT MAN INTE HAFT ETT ENDA
SKIT ATT PLUGGA
UNDER HEELA HELGEN !!

Ovido - Quiz & Flashcards