Kaaroliin

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Karolin - 3 juni 2012 21:30

Hejsan, hade en lite cp-dag i fredags som ni kanske märkte..
men var bara trött, ledsen o jaa besviken..
mådde lite sämre sen på kvällen när man fick reda på en grej,
 men stängde de ute, igår träffade man iaf Frida, trevligt som tusan!
Träffade även på Theres, Natalie, Maggan, Nellie och farmor :)
Trevligt trevligt!
Gjorde så mycket som möjligt för att hålla mig sysselsatt o komma 
på andra tankar :) på kvällen drog man till Alli och hennes kille med Bollou :D
Haha behövde verkligen umgås med er o garva en aning!
Ooch idag så har jag bara chillat pung, lyssnat musik, degat,
bakat, ätit kinamat, pluggat, tränat och solat :) umgåtts med bror också!
Ska nog lägga mig snart tänkte jag så jag får den sömn jag behöver, godnatt!




And now all I do is sit

In my darkened room
And on occasion break my silence
To howl at the moon
To curse every nerve
And neuron in my brain
That won't stop the pain I'm feeling
And let me stop thinking
Ovido - Quiz & Flashcards