Kaaroliin

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Karolin - 4 juni 2012 19:04

Trååkigt..
Ville gå o dö ett tag i skolan idag.. lite jobbigt sådär men haft en del ljusglimtar!
Skolkade sista lektionen, känner mig duktig.. :/
nåja, var att springa 2.5 km på tid och jag var trött, hungrig och skakig så fixade ett
intyg som lollo gav till läraren :)
Var istället med Ebba ett tag, som även hon skippade lektionen av lathet..;)  
hade iaf kul :D
Drog efter de o sola lite, sedan väntade jag på skjuts omringad av hemska sjuor..
hatar dom. dom är så sjukt omogna och tror dom är så coola och usch..
springer och drar upp kommunens rabatter och kastar på varann..?
så kan man ju också göra, om man inte har nåt liv vill säga.

För övrigt så plugga jag stenhårt ungefär då jag kom hem, så nu orkar jag inte plugga
 till provet som kommer imorn :( suger. känner att jag varit så positiv på sistone ! :D
har mina anledningar iaf.., hare fint puss! 


Full of broken thoughts 
I cannot repair 

Beneath the stains of time 

The feelings disappear 

You are someone else 

I am still right here 


Ovido - Quiz & Flashcards