Kaaroliin

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Karolin - 20 juni 2012 13:42

Såå trött o seg.. 
I söndags var jag hos fabbe iaf, hade det mysigt men hade dock 
viljat sova över.. o i måndags drog man till stan och även till Elina :)
På kvällen hängde jag med alli hem så vi segade till film och jag tog 
bussen hem vid tolv :)
Igår..? var hemma o sega om jag minns rätt, drog ner till alli vid halv nio
trorja, var i husvagnen o kollade film, sov även där :)
Mysigt vare! Och gamla fina minnen kom tillbaks!
Tog bussen hem idag vid tio, käkade frukost, kollade tv o drog sedan ut
i solen för var så seeg.. Min bror joina mig ett tag men han gick in sen :)
Så jaa, det enda jag gjort idag är väl o steka i solen o chilla :)
Ska ikväll till Frida o sova där, ska bli trevligt! 
Ha det fint, puss!


Minnen 
 

   


Ovido - Quiz & Flashcards