Kaaroliin

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Karolin - 26 juni 2012 17:31

Sitter ute på altanen i regn och solsken, har det allmänt bra!

    


För övrigt, var vaken till ca. halv fem inatt, hade ingen ro att sova :)
Trodde jag skulle sova till ett igen men gick upp redan halv elva ungefär :)

Har bara segat lite sådär idag, umgåtts med bror, tog moppen o sola en sväng,
ätit pizza, duschat o nu sitter jag här :)
Har en tid nu då jag är extremt forever alone och osocial, vet inte varför men har 
ingen lust eller ork att träffas o hitta på saker :( suger lite, men de kommer nog tillbaks snart!
Tror jag vet vad anledningen är så aa, snart så :)
Ska chilla vidare, hörs!
 

Av Karolin - 26 juni 2012 03:00

Fortfarande vaken, vet dock inte varför.
Börjar ljusna till och med..
Är ännu en gång hungrig så ska
strax skaffa mig ork att fixa nåt simpelt att äta!

Godnatt, nån gång.


And your arm felt nice wrapped around my shoulder
And I had a feeling that I belonged
I had a feeling I could be someone.

Ovido - Quiz & Flashcards