Kaaroliin

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Karolin - 9 juni 2012 23:26

Skulle bara säga att jag har ny design &
Godnatt ! 

Av Karolin - 9 juni 2012 21:38

Heejsan :)
Heela min dag har gått ut på att spela datorspel som Cs, Insane, Spore osv..
Har även halvsovit en del, varit uttråkad, fixat marängswiss & kvällsmat,
fixat låtar till mamma och jaa lite sånt :) Känns som söndag för mig, därför jag spenderat
dagen forever alone och bara degat :) inte orkat göra nåt mer.
Hade det helt okej igår! Helt slutkörd dock, och blev lite sur på kvällen men 
blev snart glad igen!
Nåja, har lovat foton så här kommer en fotobomb, enjoy!



Kinamat samt "tröstkaka" som jag själv bakat.

Någon random bild jag gjorde :p
    


Brors student !


               


Marängswissen jag gjorde idag 


 

Ovido - Quiz & Flashcards