Kaaroliin

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Karolin - 8 juni 2012 14:27

Wohoo värsta tagg och glad !! :D
Slutet är gott på denna skitvecka!!
 Har iaf sett studenten som min bror tog, stolt syster här! Han gick ut med ett antal VG
och för att vara Johan som hade svårt i högstadiet så äre skitbra ! :D
Jag vill fan redan ta studenten, man blev sjukt tagg där o alla var så jäla glada
 och fina ! Men ska njuta av min sista vecka på hälla nu med en fin klass
 som kommer saknas!
Lägger förresten upp bilder från studenten sen när jag lagt in de på datorn :D

Nåja, om en och en halv timme kommer en del släkt och senare ikväll drar jag
nog till fabbe, kan inte bli en finare fredag !
Juste, färgade håret igår med, för övrigt mådde jag skit då innan de.. usch.
Tack för att du finns bollou, du betyder massor ♥ 

Ha det bra ni med, puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards