Kaaroliin

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Karolin - 23 juni 2012 21:24

Hejhej :)
Har stängt  in mig på rummet.. vill inte va hemma mer ikväll :( har en anledning.
För övrigt, är på lite depphumör nu.. saknar så många :(
En del från klassen, min farmor, vänner, min pojk.. känner mig ensam..
Vet att jag absolut inte är det men det är de humör jag är på nu tyvärr :( 


Hade det iaf trevligt hos frida under onsdag-torsdag! 
När jag kom hem chillade jag bara :)
Och igår var det ju midsommarafton! Tog det lugnt på dagen, sen kom mamma o Maggan
 hem med en upphittad hund. Söt var den! Vi ringde runt lite, la ut bild på Fb, 
gick till grannen som ringde polisen :) Ägaren hittades ett tag efter, så det var skönt!
Drog iaf till emils stuga sen på kvällen, hade det mys där med fint folk! 
Men tog moppen hem runt halv tre på natten :) 
Såå idag har jag bara tagit det lilla lugna med min bror :) Sen drog han.. då spelade jag 
laite cs :) 


Har så grymt tråkigt så därför jag skrev lite mycket,, nåja ha det fint, hej!

 

Ovido - Quiz & Flashcards