Kaaroliin

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Karolin - 28 juni 2012 23:05

Hejhej :)
Minns inte vad jag gjorde i tisdagskväll..?
Irriterande.

Igår drog  jag iaf till Bbg o tog en glass med Lina :)
Sedan buss till motala, köpte hårfärg, färgade håret, 
drog till Fornåsa och spelade lite fotboll med ett gäng grabbar :)
Behövde röra lite på mig! 
Drog sedan till Bbg igen, köpte pizza --> hem till mig --> till Fornåsa halv tolv :)
Blev att jag sov i Emils friggebo till idag då, åkte hem rätt skapligt :)
Chillade i solen oså, sedan ner till Bbg, träffade Fabbe efter nästan
två veckors avstånd och typ ingen kontakt, kände att de behövdes!
Träffade även hans helsköna kusin Ludde, och Alli samt Henke! :)
Trevlans, nåja, imorn får man se vad som händer :D


Måste bara säga grattis till paret Alle & David som varit ihop 
i ett år idag! Fina är ni! ♥ 
Godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards