Kaaroliin

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Karolin - 25 juni 2012 18:57

Hejsan :)
Tror den här dagen nästan toppar alla av mina sega dagar hittills..
I lördags vare lite deppdag.. Hade absolut inget o göra typ heller..

Men smsade med macke på kvällen så blev o sätta sig 
på moppen 23.15 ungefär, drog dit träffade honom och simon :) 
Men simon drog nästan direkt jag kom dit.. Så blev barre jag o macke :)
Stannade där till ca. 21.15 dagen efter, träffade Nino med :)
Såg typ bara filmer där så tycker man borde va lite sådär småtrött påt men
 ändå är det tv:n som har varit min vän idag :) 
Gick o la mig vid tolv igår, vaknade vid halv fem då sebbe smsat, var konstigt
nog pigg då så var vaken en halvtimme men sen dog mobilen.. somna om då :)

Trååkigt inlägg jag vet.. men dagen är tråkig, allt är tråkigt, så blir så!
Måste nog äta nu, skakar lite skapligt, hare bra hej!


Ovido - Quiz & Flashcards